Kerst concerten 2019

Uitstekend optreden koor en soliste kerstconcert 2019

Woensdagavond was het eerste Kerstconcert van het Dongens Mannenkoor in de Kapel van de Zusters Franciscanessen. Het koor, onder leiding van dirigent Jan Terpstra, heeft de sterren van de hemel gezongen. Het was echt een prachtig concert. Soliste Emilie Wijers zong een aantal moderne kerstliederen solo. Ook zong zij enkele nummers samen met het koor, waaronder Minuit Chretien. De vaste pianist, Erik van Soelen speelde, onder andere, een prachtige improvisatie van ‘Both sides now’.

Uit reacties van het publiek was duidelijk op te merken dat zowel koor als soliste bijzonder goed hebben gepresteerd met een uitstekend programma.

Vrijdag 20 december, was het tweede en laatste Kerstconcert van dit jaar te zien en te horen, locatie is de Oude Kerk aan de Kerkstraat in Dongen.

Ook hier weer een uitstekend concert. Soliste Emilie Wijers oogste veel lof met haar solo’s maar zeker ook met het lied Holy City wat zij samen met het koor uitvoerde. Let op het kan even duren om het lied te laden.