Dongens Mannenkoor op jubileumreis.

In het jaaroverzicht van de activiteiten 2022 van het Dongens Mannenkoor
(afgekort DMK) staat dat 16 en 17 september a.s een jubileumreis wordt georganiseerd naar Mechelen.

Exact 50 jaar geleden op diezelfde data werd er door de reiscommissie van het DMK bestaande uit: dhr J Willemen, S Snoeren en A Timmermans  een reis georganiseerd, eveneens naar België maar dan naar  het plaatsje Zeebrugge,  28 koorleden namen daar aan deel.
Traditioneel wordt op deze datum ook onze bindingsdag gehouden met alle zangers en hun partners. Uiteraard   gaat iedereen mee op reis.
De bedoeling hiervan is het vergroten van de onderlinge band.
16 september verzamelen wij ons gepakt en gezakt op de parkeerplaats van voetbalvereniging Dongen waar de bus klaar staat voor vertrek naar België.
Voor deze 50jarig jubileumreis worden 2 dagen uitgetrokken om daar ons feest te vieren.
Wij zullen daar opgewacht worden door de plaatselijke Zangvereniging Korile en daar gezamenlijk een uitvoering verzorgen in de St Janskerk. Een 15e eeuws gotisch bouwwerk gewijd aan Johannes de Doper.
Dit samenzijn wordt georganiseerd door het DMK  bestuur en haar Dirigent Mevr Maria Kuijpers van Leeuwen die daar zeer goede contacten heeft.
Uiteraard staan er mooie uitjes gepland en voor een feestmaal wordt gezorgd.
Koorleden en hun partners kijken uit naar deze reis.

In een volgend schrijven brengen wij u op de hoogte van onze ervaring van deze onvergetelijke dagen.

Bent u geïnteresseerd in ons mannenkoor, kijk dan eens op onze website.
www.dongensmannenkoor.nl
 of kom eens luisteren bij ons als wij repeteren op dinsdagavond in de Cammeleur van 19.30h tot 21.30h.

Graag tot ziens