21 april 2021 50 jaar Dongens Mannenkoor

Feest bij het Dongens Mannenkoor

Het Dongens Mannenkoor bestond op 21 april 2021 precies 50 jaar. Een jubileum dat de moeite waard is om gevierd te worden. En dat was ook de bedoeling. Helaas, de omstandigheden laten dit jaar niet toe dat het 50-jarig jubileum van het koor groots gevierd wordt. Om de dag toch een feestelijk tintje te geven, bedacht het bestuur van het Dongens Mannenkoor een verrassing voor de leden. Op de dag van het jubileum, woensdag 21 april, kregen alle leden van het koor een prachtige bos bloemen, met daarbij een kaartje met het speciale jubileumlogo. Thuisbezorgd door het bestuur van het koor. De reacties van de koorleden waren alleen maar positief. En dat is natuurlijk geweldig.

Wat nog leuker zou zijn, is dat het Dongens Mannenkoor weer kan gaan zingen, want daar is het natuurlijk een koor voor. De leden zien er echt naar uit om weer te kunnen gaan repeteren, op te treden, te zingen! Maar helaas moet dat ook nog even wachten. Hopelijk kunnen de repetities toch nog dit jaar weer beginnen.

Intussen gaan de voorbereidingen voor de jubileumactiviteiten door. Want het 50-jarig jubileum wordt zeker nog gevierd. Alleen niet in 2021, het officiële jubileumjaar, maar in 2022. Een jubileumcommissie is druk bezig met het voorbereiden van de festiviteiten. Zo kan het jubileum, als ‘wij weer mogen’, en een jaartje later dan de bedoeling was, toch gevierd worden.