Jubilaris Jos Timmermans

Dinsdagavond, een gewone repetitie avond, maar niet voor Jos Timmermans. Hij is inmiddels 40 jaar lid van het Dongens Mannenkoor.

Wethouder Rene Jansen was speciaal naar het koor gekomen om hem een bijbehorende oorkonde en speld uit te reiken.

In de toespraak van de wethouder benadrukte hij dat Jos actief is binnen het koor. Hij is lid van scorewriter commissie en heeft als zodanig heel wat muziek digitaal beschikbaar gemaakt. Onze statuten en het H.H Reglement zijn door Jos opgesteld. Vele jaren is hij bestuurslid geweest van het koor en ook als adviseur van het KNZV Brabant Zeeland heeft hij zijn stem laten horen.

Jos is ook koormeester geweest en heeft als zodanig diverse malen het koor opgesteld voor een concert.

Na de uitreiking van de oorkonde en de bloemen voor zijn echtgenote was er nog een gezellig samenzijn.